Q&A – Billig tegnebrett

Spørsmål fra The Kingdom are coming:

Hei takk for søt og hyggelig tilbake melding:) slikt varmer.

Du tegner bra.Min lille datter er 13 år og liker å tegne hun er flink og bærer et talent jeg også hadde.

I dag maler jeg med oljemaling, en sjelden gang.
Ellers skriver jeg masse.

Jeg vil kjøpe det billigste elektroniske tegnebrettet på markedet til min datter …har du tips til meg.vh.Carl Andreas

Svar:

Hei hei! Så flott at datteren din har talent! 13 var da jeg begynte å tegne for alvor.. Bra alder å eksperimenter med digitalt og forskjellige medier:)

Av billige tegnebrett har jeg desverre bare erfaring fra ett merke: Wacom. Billigste modell er Wacom Bamboo Fun – navnet sier alt den er liten og lett å jobbe med, mye morro altså:) den ligger vel på en 500 kr, men hvis du får tak i eldre versjoner så er de sikkert enda billigere:)

Men jeg vet også at det finnes andre merker, men jeg har ingen kjenskap til hverken kvalitet eller pris.

– June

Wacom Bamboo Fun:

Tegnebrettet jeg jobber på – Wacom Intuos 4 str Medium:

Wacom sine hjemmesider!

Leave a comment